סינון

27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)
קבע כיוון עולה

מחפש אופל?

הירשם וניידע אותך מתי זה זמין

אנחנו קונים את שלך אופל!

יש לך אופל ואתה רוצה למכור? תיצור איתנו קשר. אנחנו תמיד מחפשים מכוניות קלאסיות להוסיף למלאי שלנו

צרו קשר

המומחה שלך באופל
אופל

אופל מכונית קלאסית למכירה ב-ERclassics

מתי קונים מכונית קלאסית של אופל?
מאיזו סיבה אתה הולך לקנות מכונית קלאסית של אופל? מתכננים סיור נחמד לאורך החוף או בא לכם לצאת לחופשה עם המשפחה בקלאסיקה שלכם? אולי אתה אוהב לנהוג בעצרות קלאסיות או לבקר במופעים ואירועים מהנים. לא משנה מה הסיבה שלך היא לקנות אופל קלאסית, ל-ER Classics יש מכוניות קלאסיות במלאי לכל אירוע.

איך אני קונה מכונית קלאסית של אופל?
ב-ERclassics תמצאו מכוניות קלאסיות שונות של אופל כמעט לכל תקציב. יהיו הצרכים שלך אשר יהיו, מומחי הרכב הקלאסי שלנו מוכנים לעזור לך למצוא את רכב החלומות שלך. מספר דגמי אופל שאנו מציעים לרוב למכירה כוללים את אופל אולימפיה, Kapitän, Rekord, Kadett, Manta, GT, Kadett Rallye והאופל קוֹמוֹדוֹר.

האם יש לך מחשבה על מכונית קלאסית? עיין באתר הנרחב שלנו לקבלת סקירה מלאה של אופלים קלאסיים. תמצאו דף מוצר לכל רכב עם דוח תמונה, תמונות 360 מעלות, סרטון ומידע רקע. על ידי מתן מידע רב ככל האפשר על המכונית הקלאסית, אנו מקווים לעזור לך למצוא את רכב החלומות שלך. כמובן שתוכלו לבקר גם באולם התצוגה שלנו בוואלוויק, הולנד. מומחי הרכב הקלאסי שלנו עומדים לרשותכם עם ייעוץ ללא התחייבות.

רוצים לקנות מכונית אופל קלאסית ב-ER Classics?
אנו מציעים מכוניות קלאסיות של אופל באיכות גבוהה, לעתים קרובות משוחזרות ומוערכות ב-125 נקודות על ידי הסדנה שלנו. אנו מתמחים גם ברישום ובדיקות והובלה עולמית עד לדלת הכניסה שלך אפשרית.

סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה
ברכישת רכב קלאסי של אופל, תעזרו כמובן במומחי הרכב הקלאסי שלנו שידריכו אתכם לפני, במהלך ואחרי הרכישה. אנו מתמחים במכירה עולמית של מכוניות קלאסיות מאז 2008. האם אתה קונה את המכונית הקלאסית הבאה שלך ב-ER Classics, סוחר המכוניות הקלאסיות המקוון מספר 1 באירופה?

לסחור או למכור מכונית קלאסית של אופל?
בנוסף לקניית מכוניות קלאסיות, תוכל לפנות אלינו גם למכירה או טרייד אין של אופל שלך. האם תרצה לדעת יותר על זה? אנא אל תהסס לפנות לאחד ממומחי הרכב הקלאסי שלנו.