סינון

27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור
קבע כיוון עולה

מחפש שברולט?

הירשם וניידע אותך מתי זה זמין

אנחנו קונים את שלך שברולט!

יש לך שברולט ואתה רוצה למכור? תיצור איתנו קשר. אנחנו תמיד מחפשים מכוניות קלאסיות להוסיף למלאי שלנו

צרו קשר

המומחה שלך בשברולט
שברולט

רכב קלאסי שברולט למכירה ב-ER Classics

קניית רכב קלאסי של שברולט ב-ER Classics
קניית שברולט קלאסית היא רגע מיוחד שאנו ב-ERclassics שמחים לעזור בו. תוכלו למצוא מכוניות קלאסיות של שברולט איכותיות שזכו לא פעם לשחזור מקיף והן במצב טוב מאוד, הן טכנית והן אופטית. אנו מציעים מגוון רחב של מכוניות קלאסיות של שברולט כמו שברולט קורבט C1, C2, C3, Camaro, גחמה, אל קמינו, שבל ובל אייר.

החליף או מכור את השברולט הקלאסית שלך
בנוסף לרכישת מכוניות קלאסיות בחברת ER Classics, תוכלו לפנות אלינו גם למכירה או טרייד-אין של המכונית הקלאסית של שברולט. האם אתה משתמש ב-oldtimer שלך מעט מדי או שנפלת על דגם אחר? אנא צור קשר עם מומחי המכוניות הקלאסיות שלנו לקבלת מידע נוסף על הטרייד-אין או המכירה של השברולט שלך.

הקלאסיקה של שברולט המתאימה לך
חשוב שתבחרו נכון ותבחרו את המכונית הקלאסית של שברולט המתאימה ביותר לצרכים שלכם. האם אתה אוהב להשתתף בהופעות או שאתה מעדיף נהיגה למרחקים ארוכים וטיולים? לא משנה מה המוטיבציה שלך לרכישת מכונית קלאסית של שברולט, אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי לעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה.

ל-ERclassics אתר מסודר ונרחב בו לכל שברולט יש דף מוצר משלה עם דוח תמונות, וידאו, תמונות 360 מעלות ומידע רקע. האם מצאת את רכב החלומות הקלאסי שלך, אנא אל תהסס לפנות למוכרים שלנו. הם ישמחו לעזור לך.

אתה מוזמן מאוד גם אם אתה מעדיף לבקר באולם התצוגה שלנו בוואלוויק, הולנד.

מכוניות קלאסיות של שברולט איכותיות
המכוניות הקלאסיות של שברולט המוצעות ב-ER Classics הן באיכות גבוהה ונבדקות על ידי המכונאים שלנו ב-125 נקודות. אנו מתמחים גם ברישום ובדיקות והובלה עד לדלת הכניסה שלך.

סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה
אנו מנחים אותך לפני, במהלך ואחרי רכישת המכונית הקלאסית של שברולט שלך. אנו מתמחים במכירת מכוניות קלאסיות מאז 2008. האם אתה קונה את המכונית הקלאסית הבאה שלך ב-ER Classics, סוחר המכוניות הקלאסיות המקוון מספר 1 באירופה?