סינון

27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור
קבע כיוון עולה


המומחה שלך בפולקסווגן
פולקסווגן

מכונית קלאסית פולקסווגן למכירה ב-ER Classics 

מתי קונים מכונית קלאסית של פולקסווגן?
לכל אחד יש את הסיבות שלו או שלה לקנות מכונית קלאסית של פולקסווגן. לדוגמה, תוכלו ליהנות מסיור נפלא עם המשפחה ב-a פולקסווגן חיפושית קבריולה או לבקר במופעים ואירועים. אפשר אפילו לצאת לחופשה עם אוטובוס פולקסווגן T1 כדי להשלים את התמונה הרומנטית. אתה יכול גם לבחור לקנות פולקסווגן קלאסי לנהיגה בראלי. לא משנה מה הסיבה שלך לרכישת מכונית קלאסית של פולקסווגן, ל-ERclassics יש מכונית לכולם.

איך אני קונה מכונית קלאסית של פולקסווגן?
ל-ERclassics מגוון רחב של מכוניות קלאסיות של פולקסווגן כמו פולקסווגן חיפושית (קבריולט), קרמן גאיה והאוטובוס T1 הידוע. כדי להבטיח שתקנו את הפולקסווגן הקלאסי הנכון, ERclassics הרכיבה דוח צילום נרחב לכל מכונית, מבט של 360 מעלות מבפנים ומבחוץ, סרטון וידאו וכל המידע הדרוש לכם לרכישת רכב החלומות שלכם. אתה יכול בקלות לצפות ברכב שלך באתר האינטרנט הנרחב שלנו ואם אתה רוצה לדעת יותר, צור קשר עם מומחי הרכב הקלאסי שלנו. הם ישמחו לעמוד לרשותכם בייעוץ בלתי מחייב.

רוצים לקנות פולקסווגן קלאסי ב-ER Classics?
אם אתה רוצה לקנות מכונית קלאסית של פולקסווגן, הגעת למקום הנכון. ב-ER Classics, האיכות תמיד נמצאת במקום הראשון. לכן תמצאו מכוניות קלאסיות של פולקסווגן איכותיות שלעתים קרובות עברו שיקום מקיף ובעלות היסטוריה ענפה. ל-ERclassics יש בית מלאכה גדול בו מכוניות פולקסווגן קלאסיות שלנו נבדקות ב-125 נקודות לפני מסירתן ללקוח. אנו מתמחים ברישום ובדיקות והובלה עולמית עד לדלת הכניסה שלך אפשרית.

סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה
כאשר אתם מחפשים מכונית קלאסית של פולקסווגן, תוכלו להיעזר במומחי הרכב הקלאסי שלנו אשר ייעצו לכם לפני, במהלך ואחרי הרכישה. ERclassics מתמחה ברכישה ומכירה של מכוניות קלאסיות מאז 2008 ויכולה לקרוא לעצמה בצדק סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה.

לסחור או למכור פולקסווגן קלאסי?
בנוסף לרכישת מכוניות קלאסיות, תוכל לפנות אלינו גם למכירה ו/או טרייד אין של המכונית הקלאסית של פולקסווגן. אל תהסס לפנות לאחד ממומחי הרכב הקלאסי שלנו לקבלת מידע נוסף על מכירה ו/או מסחר בפולקסווגן הקלאסית שלך.