סינון

29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00
קבע כיוון עולה

מחפש וולוו?

הירשם וניידע אותך מתי זה זמין

אנחנו קונים את שלך וולוו!

יש לך וולוו ואתה רוצה למכור? תיצור איתנו קשר. אנחנו תמיד מחפשים מכוניות קלאסיות להוסיף למלאי שלנו

צרו קשר

מומחה וולוו שלך
וולוו

מכונית קלאסית של וולוו למכירה ב-ER Classics

קניית רכב קלאסי של וולוו ב-ER Classics

מתכננים לקנות וולוו קלאסית? אז הגעתם למקום הנכון ב-ERclassics. אנו מציעים מכוניות קלאסיות של וולוו באיכות גבוהה כגון וולוו אמזון בעברית, P1800, 240, 242, 245, T5R, Duett וה-PV544. בין אם אתם יוצאים לחופשה עם הוולוו שלכם או ליום בחוף עם המשפחה, אצלנו תמצאו את הקלאסיקה המתאימה לכם.

מכוניות קלאסיות של וולוו באיכות גבוהה

המכוניות הקלאסיות של וולוו שאנו מציעים משוחזרות רבות ואיכותיות, הן מבחינה אופטית והן מבחינה טכנית. כל מכונית מוערכת ב-125 נקודות על ידי אחד מהמכונאים שלנו. כמו כן, אנו מתמחים ברישום ובדיקות והובלה לדלת הכניסה שלך אפשרית.

המכונית הקלאסית של וולוו המתאימה לך

לכל אחד יש את הסיבה שלו או שלה לקנות מכונית קלאסית של וולוו. לא משנה מה הסיבה שלך, ב-ERclassics אנו עושים כל שביכולתנו כדי להדריך אותך בצורה הטובה ביותר בתהליך הזה. יש לנו אתר אינטרנט נרחב עם דוח תמונות של כל וולוו קלאסי, תמונות פנים וחוץ ב-360 מעלות, סרטון ומידע רקע. האם תרצה לדעת עוד על קניית וולוו קלאסית? אז מומחי הרכב הקלאסי שלנו מוכנים בשבילך.

האם אתה מעדיף לבקר באולם התצוגה שלנו בוואלוויק, הולנד כדי לצפות בוולוו שלנו? זה גם אפשרי כמובן. מומחי הרכב הקלאסי שלנו מוכנים לספק לך ייעוץ חינם.

סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה

ERclassics מתמחה במכירת מכוניות קלאסיות של וולוו מאז 2008. האם אתה קונה את המכונית הקלאסית הבאה שלך מסוחר המכוניות הקלאסיות המקוון מספר 1 באירופה?

החליף או מכור את הוולוו הקלאסית שלך

מלבד העובדה שאתה יכול לקנות מכוניות קלאסיות של וולוו ב-ER Classics, ישנן גם אפשרויות למכירה או החלפה של מכונית קלאסית משלך. אם תרצה מידע נוסף על האפשרויות, אנא צור קשר עם אחד מאנשי המכירות שלנו.