סינון

29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00
קבע כיוון עולה

מחפש אלפא רומיאו?

הירשם וניידע אותך מתי זה זמין

אנחנו קונים את שלך אלפא רומיאו!

יש לך אלפא רומיאו ואתה רוצה למכור? תיצור איתנו קשר. אנחנו תמיד מחפשים מכוניות קלאסיות להוסיף למלאי שלנו

צרו קשר

המומחה שלך באלפא רומיאו
אלפא רומיאו

רכב קלאסי אלפא רומיאו למכירה ב-ERclassics

מתי קונים מכונית קלאסית של אלפא רומיאו?
כאשר אתה קונה אלפא רומיאו קלאסי זה לא בלי סיבה, אבל הסיבה הזו יכולה להיות שונה עבור כל אחד. לדוגמה, אתה יכול להופיע בתחילת עצרת מכוניות קלאסיות באלפא רומיאו ג'וליה, או שאתה יכול ליהנות ממזג האוויר היפה באלפא רומיאו עכביש. לא משנה מה הסיבה שלך לקניית אלפא רומיאו קלאסית, ב-ERclassics יש לנו משהו לכולם.

איך אני קונה אלפא רומיאו קלאסי?
ב-ER classics תמצאו מגוון רחב של מכוניות קלאסיות של אלפא רומיאו. תחשוב על דגמים כמו אלפא רומיאו ספיידר, GTV, ג'וליה או האלפא רומיאו ג'ולייטה. כדי לעזור לך לבחור, ERclassics ריכזה דוח צילום נרחב של כל אלפא רומיאו קלאסי, כדי שתקבל תמונה טובה וברורה של רכב החלומות שלך. יתר על כן, לכל מכונית יש סרטון משלה, תמונות 360 מעלות של הפנים והחוץ ותיאור עם מידע חשוב.

צפה במכונית הקלאסית החלומית של אלפא רומיאו בקלות באתר הנרחב שלנו או בקר באולם התצוגה שלנו בוואלוויק, הולנד. אם תרצו מידע נוסף על מכוניות קלאסיות של אלפא רומיאו או אם יש לכם שאלות כלשהן, אתם מוזמנים ליצור קשר עם אחד ממומחי הרכב הקלאסי שלנו ללא כל התחייבות. הם זמינים באינטרנט ובאופן לא מקוון והם שמחים לעזור לך למצוא את החלום שלך אלפא רומיאו.

סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה
כאשר אתם מחפשים רכב קלאסי של אלפא רומיאו, תוכלו להיעזר במומחי הרכב הקלאסי שלנו אשר ייעצו לכם לפני, במהלך ואחרי הרכישה. ERclassics מתמחה ברכישה ומכירה של מכוניות וינטג' מאז 2008. האם אתה קונה את אלפא רומיאו הקלאסית הבאה שלך בסוחר המכוניות הקלאסיות המקוון מספר 1 באירופה?

רוצים לקנות אלפא רומיאו קלאסי ב-ER Classics?
אם אתם מעוניינים לקנות אלפא רומיאו קלאסי, הגעתם למקום הנכון. ב-ERclassics, האיכות תמיד נמצאת במקום הראשון. המכוניות הקלאסיות שאנו מציעים למכירה לרוב משוחזרות בהרחבה ומוערכות ב-125 נקודות על ידי אחד מ-20 המכונאים שלנו. אנו מתמחים גם ברישום ובדיקות והובלה עולמית עד לדלתכם אפשרית.

לסחור או למכור מכונית קלאסית של אלפא רומיאו?
בנוסף לקניית מכוניות קלאסיות, תוכלו לפנות אלינו גם למכירה ו/או טרייד-אין של מכונית אלפא רומיאו קלאסית שלכם. אל תהסס לפנות לאחד ממומחי הרכב הקלאסי שלנו לקבלת מידע נוסף על מכירה ו/או מסחר באלפא רומיאו הקלאסי שלך.