27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור

מכוניות וסגנון חיים בריטי 2024

מבוטל

מכוניות קלאסיות למכירה>

ביריד ישנם כ -200 מציגים, מה שהופך אותו לאחד הגדולים בבריטניה. יש משהו לכולם ביריד: עתיקות, ביגוד, תכשיטים, ארונות ספרים, כורסאות עור, כלי אוכל, בדים ומעדנים. יש עוד המון דברים לעשות כמו: שירי פופ אנגלים ושק זילוף סקוטי בפאב האירי. אבל מעל לכל מדובר בתערוכה עם הרבה מכוניות קלאסיות אנגליות יפות.

 

זו תערוכה שהייתה הבריטית הטובה ביותר במשך 25 שנה. למרות זאת, ישנם מציגים חדשים, מכוניות אחרות ומוצרים חדשים מדי שנה. זה הופך את המכוניות הבריטיות ואורח החיים לשונה מדי שנה. האירוע יתקיים במרץ 2024 השנה.

 

מציגים רבים מגיעים עם חלק לרכב או חתיכת עתיקות ייחודית שאינה זמינה בהולנד. ב- British Cars & Lifestyle יכולים גברים ונשים ליהנות. ישנם מותגי רכב בלעדיים באנגלית כגון: Jaguar, לנד רובר, ריינג 'רובר, מיני, לוטוס, אסטון מרטין ובנטלי. בנוסף, ישנן הקלאסיקות של אוסטין היילי, ריילי, MG, רולס רויס, אלביס, Triumph, מורגן וקלאסי מיני.

 

יש שעות פתיחה ארוכות, כך שתוכלו להסתכל סביב בשעות הפנאי וליהנות מהיריד הפנטסטי הזה. דמי הכניסה הם כ -15 אירו לאדם ליום. ילדים עד גיל 12 אינם כרוכים בתשלום. כתובת האירוע היא Graafsebaan 133, 5248 NL Rosmalen ('s-Hertogenbosch).