29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

מכוניות וסגנון חיים בריטי 2022

במרץ 2022

מכוניות קלאסיות למכירה>

האירוע שהיה הבריטי הטוב ביותר מזה 25 שנה: מכוניות וסגנון חיים בריטי. אולם בכל שנה יש מציגים חדשים, מכוניות אחרות ומוצרים חדשים. כתוצאה מכך, מכוניות וסגנון חיים בריטי לעולם אינו זהה. מכוניות וסגנון חיים בריטי הוא לא רק האירוע הגדול ביותר אלא גם המהנה ביותר עבור חובבי מכוניות אנגליות, בריטניה ואורח החיים. האירוע ייערך במרץ 2022 השנה.

 

ביריד ישנם כ -200 מציגים, מה שהופך אותה ללא ספק לתערוכה הגדולה ביותר בבריטניה. יש משהו לכולם: עתיקות, ביגוד, תכשיטים, ארונות ספרים, כורסאות עור, כלי אוכל, בדים, נעליים בעבודת יד, מגפיים, מרמלדה, פאדג 'ומעדנים. יש גם שפע של בידור כמו: שירי פופ אנגלים ושק נקי סקוטי בפאב האירי. אבל זו בעיקר תערוכה עם הרבה מכוניות קלאסיות אנגליות יפות.

 

British Cars & Lifestyle הוא מקום שבו גברים ונשים יכולים ליהנות. הנשים יכולות ליהנות מהן בין עמדות סגנון החיים והגברים מסתכלים על החלקים. מציגים רבים שנמצאים ביריד מגיעים עם חלק המכונית האחד הזה או פיסת עתיקות ייחודית שאינה זמינה בהולנד. ישנם גם מותגי רכב בלעדיים באנגלית כגון: Jaguar, לנד רובר, ריינג 'רובר, מיני, לוטוס, אסטון מרטין ובנטלי. ואז יש הקלאסיקות מאוסטין היילי, MG, רולס רויס, אלביס, ריילי, Triumph, מורגן וקלאסי מיני.

בגלל שעות הפתיחה הארוכות, יש לכם מספיק זמן להתבונן סביב ביריד הרב-תכליתי הזה. עבור כרטיס כניסה אתה משלם כ- € 15 לאדם ליום. ילדים עד גיל 12 אינם כרוכים בתשלום. כתובת האירוע היא Graafsebaan 133, 5248 NL Rosmalen ('s-Hertogenbosch).