27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)

מכוניות וסגנון חיים בריטי 2020

3 ו -4 באוקטובר 2020

מכוניות קלאסיות למכירה>

בגלל נגיף הקורונה, מכוניות וסגנון חיים בריטי אינו נמצא בחודש מרץ השנה, אך הועבר ל -3 ו -4 באוקטובר.

 

מכוניות וסגנון חיים בריטי הוא לא רק האירוע הגדול ביותר, אלא גם האירוע המשמח ביותר עבור חובבי מכוניות אנגליות, בריטניה וסגנון החיים הכפרי. האירוע היה הבריטי הטוב ביותר מזה 25 שנה, אך בכל שנה יש בו מציגים חדשים, מכוניות אחרות ומוצרים חדשים. הודות לכך, מכוניות וסגנון חיים בריטי לעולם אינו זהה.

 

ביריד ישנם כ -200 מציגים, מה שהופך אותו ללא ספק ליריד הגדול ביותר בבריטניה. יש משהו לכולם: עתיקות, ביגוד, תכשיטים, ארונות ספרים, כורסאות עור, כלי אוכל, בדים, נעליים בעבודת יד, מגפיים, מרמלדה, פאדג 'ומעדנים. יש גם שפע של בידור כמו: שירי פופ אנגלים ושק נקי סקוטי בפאב האירי. אבל זה בעיקר יריד עם הרבה מכוניות קלאסיות אנגליות יפות.

 

British Cars & Lifestyle הוא מקום בו גברים ונשים כאחד יכולים ליהנות. היכן שהנשים נהנות בין עמדות אורח החיים, הגברים מסתכלים בין החלקים. רבים מן המציגים מגיעים עם חלק מכונית אחת או פיסת עתיקות ייחודית, שאינה זמינה בהולנד. ישנם גם מותגי רכב בלעדיים באנגלית כגון: Jaguar, לנד רובר, ריינג 'רובר, מיני, לוטוס, אסטון מרטין ובנטלי. ואז יש את הקלאסיקה של אוסטין היילי, MG, רולס רויס, אלביס, ריילי, Triumph, מורגן וקלאסי מיני.

 

הודות לשעות הפתיחה הארוכות, תוכלו ליהנות מהיריד הרבגוני הזה בשעות הפנאי. עבור כרטיס כניסה אתה משלם כ- € 15 לאדם ליום. ילדים עד גיל 12 אינם כרוכים בתשלום. כתובת האירוע היא Graafsebaan 133, 5248 NL Rosmalen ('s-Hertogenbosch).