27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)

העתק של ספידסטר

צפה בזרם שלנו פולקסווגן מניות

צפה במלאי

מחפש פולקסווגן?

הירשם באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שלך ואנו נשלח לך הודעה כאשר מכונית מסוג זה זמינה

אנחנו קונים את שלך פולקסווגן!

יש לך פולקסווגן ואתה רוצה למכור? צור קשר. אנחנו תמיד מחפשים מכוניות קלאסיות להוסיף למלאי שלנו.

צרו קשר

ספידסטר העתק | שוחזר | חלק עליון קשיח | 1915 CC | 1965

הבהרה:

- שוחזר
- כולל חלק קשיח נדיר
- מנוע 1915 סמ"ק 4 צילינדרים פולקסווגן
- קרבורטורים כפולים
- בלמי דיסק מסביב

למכירה העתק ספידסטר משוחזר
תמיד חלמת לנהוג בספידסטר? אז זו ההזדמנות שלך! אנו מציעים למכירה את העתק הספידסטר היפהפה הזה שנבנה על בסיס באגי פולקסווגן משנת 1965. בתקופה שבין 2018 ל-2020, הקלאסיקה הזו הוסבה לרפליקה של ספידסטר והתוצאה מרשימה! לוכד העין היפה הזה מופעל על ידי מנוע פולקסווגן 1915 צילינדרים בנפח 4 סמ"ק עם קרבורטורים כפולים שבשילוב עם המשקל הנמוך של המכונית והסאונד היפה, מספקים חווית נהיגה בלתי נשכחת. ה-Speedster Replica מצויד גם בבלמי דיסק מסביב ובבולמי KONI. מה שמיוחד לחלוטין הוא שה-Speedster Replica הזה מצויד בטופ קשיח כך שתוכלו ליהנות מסיור נפלא גם במזג אוויר מפוקפק.

למכירה רפליקה של ספידסטר עם גג קשיח
כשאתה רואה את הספידסטר העתק הזה אתה באמת צריך להסתכל פעמיים כדי להבחין בינה לבין אחד אמיתי. וכאילו הקימורים היפים שלו לא היו מיוחדים מספיק, העתק הספידסטר הזה הוא גימור בצבע אפור מט. צבע יפהפה שהופך את הקלאסיקה המיוחדת הזו לייחודית עוד יותר. החלק הפנימי במצב מסודר מאוד ומצויד במושבי דלי שחורים. בקיצור, ממש לוכד עיניים שמובטח לכם שתהנו איתו מאוד.

רוצה לקנות רפליקה של ספידסטר?
האם אתה מחפש רפליקה של ספידסטר? השאירו את הפרטים שלכם באמצעות טופס יצירת הקשר בעמוד זה או התקשרו אלינו ישירות למספר 31 416 751. אנשי המכירות שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם או אפילו להכין עבורכם סרטון חנות אישי.

אנחנו יכולים לעזור בתחבורה. בתוך אירופה אינכם צריכים לשלם מסי יבוא. מסחר, קנייה ומשלוח אפשרי.
במדינות מסוימות אנו יכולים לעזור במימון. שאל את צוות המכירות שלנו.

  • ש. מספר: v7104
  • הפוך: פולקסווגן
  • דֶגֶם: ספידסטר
  • שָׁנָה: 1965