27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

Jaguar XK120

אל האני Jaguar XK120 היא מכונית ספורט המיוצרת על ידי Jaguar בין 1948-1954. זה היה Jaguarמכונית הספורט הראשונה של ה-SS 100, שהופסקה בייצור בשנת 1940. ה-XK120 היה זמין כמכונית דו-מושבית פתוחה ורודסטר בתערוכת לונדון 2, כמכונית תצוגה עבור החדש Jaguar מנוע XK. דגם התצוגה היה אב הטיפוס הראשון, שהיה כמעט זהה למכוניות הייצור. הרודסטר הייתה הצלחה, אז וויליאם ליונס (Jaguar המייסד והמנהל בעיצוב) החליטו להכניס אותו לייצור. החל משנת 1948, ל-242 המכוניות הראשונות היו מסגרות דו-מושביות פתוחות עם מסגרת עץ עם לוחות אלומיניום. בתחילת שנות ה-1950 עבר הייצור ל-1cwt או 51kg הכבדה כולה פלדה. ה-"120" קיבלה את שמה מהמהירות המרבית של 120 קמ"ש של מכוניות האלומיניום, מה שהופך אותה למכונית הייצור המהירה בעולם בזמן השקתה. בשנת 1949 נמסרה הרודסטר הייצור הראשון לקלארק גייבל. בסופו של דבר, ה-XK120 היה זמין בשתי גרסאות פתוחות, תחילה בתור דו-מושבי פתוח (הידוע בארה"ב כרודסטר), ואז כ-Drophead קופה (DHC) ב-1953; ובשנת 1951 גם כקופה סגורה (או עם ראש קבוע) (FHC). ב-30 במאי 1949, על הכביש המהיר אוסטנד-ג'אבק הריק בבלגיה, אב טיפוס XK120 השיג ממוצע של 132.6 קמ"ש בכיוונים מנוגדים. בשנים 1950 ו-1951, על מסלול סגלגל עם גדות בצרפת, רכבי כביש XK120 הגיעו לממוצע של מעל 100 קמ"ש במשך 24 שעות ומעל 130 קמ"ש למשך שעה. בשנת 1952, FHC קבע שיאי עולם רבים למהירות ולמרחק בממוצע של 100 מייל לשעה במשך שבוע. רודסטרס הצליחו גם במירוץ ובראלי.

הרודסטרים הראשונים נבנו בין סוף 1948 ותחילת 1950. החל משנת הדגם 1950, כל ה-XK120 שלאחר מכן יוצרו בהמוניהם עם מסגרות בלחיצה פלדה. גרסאות ה-DHC וה-FHC, מרוהטות בצורה יוקרתית יותר מהרודסטרים, היו עם חלונות נפתחים וגם פורניר עץ על לוח המחוונים ומכסי דלתות הפנים. עם ראשי צילינדר מאלומיניום וקרבורטורים SU תאומים עם טיוטה צדדית, מנוע גל זיזים עילי כפול 3.4L ישר-6 XK היה מתקדם יחסית לרכב בייצור המוני של אותה תקופה. עם יחס דחיסה סטנדרטי של 8:1 הוא פיתח 160 כ"ס, עם דלק של 80 אוקטן. רוב המכוניות המוקדמות יוצאו לייצוא; גרסת הדחיסה הנמוכה של 7:1 עם ביצועים מופחתים, נועדו לשוק הבריטי. ה Jaguar המפעל סיפק את המדיה עם רודסטרים עם יחס דחיסה גבוה יותר. עיתונאים הצליחו לבחון את הביצועים האופטימליים של הדגם בבלגיה, בקטע כביש ארוך וישר בין ז'אבק לאוסטנד. עיצוב בסיס מנוע XK (שונה מאוחר יותר לגרסאות 3.8 ו-4.2 ליטר) היה קיים עד סוף שנות ה-1980. לכל מטוסי ה-XK120 היו מתלים קדמיים עצמאיים של מוט פיתול, קפיצי עלים חצי אליפטיים מאחור, היגוי כדורי חוזר, עמוד הגה טלסקופי, ובלמי תוף 12 אינצ''ים כל העת שהיו מועדים לבלאי. חלק מהמכוניות צוידו בבלמי תוף עם סנפירים מאלומיניום כדי למנוע בלאי. החלק העליון הקנבס קל משקל של הרודסטרים ומסכי הצד הניתנים להסרה שהוצבו מחוץ לטווח הראייה מאחורי המושבים, ולדלתות בסגנון הברקטה לא היו ידיות אחיזה חיצוניות; במקום זאת, היה כבל משיכה פנימי, אליו ניתן לגשת דרך דש במסך הצד. ניתן להסיר את השמשה הקדמית כדי להחליף אותה במסכי אוויר. ל-Drophead Coupe (DHC) היה חלק עליון מרופדת בד מרופדת, שהתקפל אל הסיפון האחורי מאחורי המושבים כשהם נסוגים, וחלונות מתקפלים עם אורות רבעונים נפתחים. שמשת זכוכית שטוחה 2 חלקים ממוקמת במסגרת פלדה ששולבה בגוף ונצבעה באותו הצבע. לוחות מחוונים ומכסי דלת הן ב-DHC והן ב-FHC היו מצופה עץ, בעוד שהרודסטרים הספרטניים יותר היו מרופדים בעור. לכל הדגמים היו נקודות נשלפות מעל קשתות הגלגלים האחוריות, מה שהעצים את המראה היעיל. במכוניות עם גלגלי תיל אופציונליים עם נעילה מרכזית, הושמטו השטרות. משנת 1953, גלגלי תיל כרום היו אופציונליים. בנוסף לגלגלי התיל, לגרסת ה-Special Equipment (המכונה גרסת M בארצות הברית) היו יותר כוח, מתלים קשיחים יותר ופליטה כפולה.

בנובמבר 1949, מגזין The Motor בחן רודסטר XK120. מכונית טרום-ייצור זו הרשומה כ-HKV 455, הייתה אב הטיפוס הראשון שנבנה. זה היה גם דגם תערוכת הרכב של לונדון 1948. בבדיקה, למכונית היה יחס דחיסה של 8:1, מותקנת במשטח רצפה, מכסה מנוע ומסכים צדדיים. המגזין דיווח על מהירות מרבית של 124.6 קמ"ש, תאוצה מ-0 ל-60 קמ"ש ב-10.0 שניות וצריכת דלק של 19.8 מייל לליטר אימפריאלי.

קנה את הקלאסי Jaguar XK120

מציאה Jaguar XK120 שמתאים לך הוא בראש סדר העדיפויות. החיפוש אחר רכב החלומות שלך מתחיל לעתים קרובות באינטרנט. ERClassics עשתה כל שביכולתה כדי לתת לך מושג על המכוניות, כך שכל מכונית באתר שלנו מסופקת עם דוח תמונות, תמונות 360 מעלות, סרטון ומידע רקע על המכונית. האם אתה מעדיף לראות את המכונית פיזית? לאחר מכן תוכל לבקר באולם התצוגה שלנו בוואלוויק, הולנד. בדוק באתר שלנו לשעות הפתיחה.

קנה את הקלאסי Jaguar XK120

איכות גבוהה Jaguar מכונית קלאסית XK120 ב-E&R Classics

כל המכוניות הקלאסיות המוצעות על ידינו, כולל Jaguar XK120, נבדקים מול רשימה עם 125 נקודות. הערכה זו מבוצעת על ידי אחד מהטכנאים שלנו. אספקת מכוניות קלאסיות במצב מושלם היא בעלת חשיבות רבה ל-ERClassics. המכוניות הקלאסיות המוצעות על ידינו הן אפוא באיכות גבוהה. אם תרצו מידע נוסף על תחזוקה לרכב קלאסי או אם אתם תוהים מה עושים מכונאים בסדנאות לרכב קלאסי, לחצו כאן.

טרייד או תמכור את שלך Jaguar רכב קלאסי XK120

ב-ER Classics תוכלו לקנות א Jaguar, אך אנו מציעים גם את האפשרות למכור את המכונית הקלאסית הנוכחית שלך או להחליף אותה. אם תרצה מידע נוסף על מכירה או מסחר ברכב הקלאסי שלך, אנא צור קשר עם אחד ממומחי הרכב הקלאסי שלנו. אתה כמובן יכול גם לבקר באולם התצוגה שלנו כדי לדון באפשרויות

למכור או לסחור בקלאסיקה Jaguar XK120?

תחזוקה לרכב קלאסי

כמובן שכל רכב צריך תחזוקה, ולפעמים יכול לקרות שצריך לתקן משהו. זה לא שונה עבור מכונית קלאסית. מכיוון שאתה אוהב לשמור על המכונית הקלאסית שלך במצב מעולה, מוסך טוב הוא חשוב. כל מוסך יכול לספק לך תחזוקה, אבל לפעמים אתה רק צריך קצת יותר מיוחד של התמחות, אז אתה יכול לבחור לקחת את המכונית הקלאסית שלך לסדנה לרכב קלאסי שם הם מתמקדים במותג אחד או סוג אחד של מכונית קלאסית. המכונאים עובדים לרוב עם אותן מכוניות קלאסיות ולכן התמחו בתחזוקה או בתיקונים ברכב הספציפי הזה.

 

ל-ER Classics יש את הקלאסיקה הנכונה Jaguar XK120 בשבילך!

לחץ כאן למלאי שלנו

מהם היתרונות ברכישת א Jaguar XK120 classic ב-ER Classics?

- מגוון רחב של Jaguar למכירה קלאסיקות
- כל המכוניות הקלאסיות נבדקו ביסודיות על ידי בית המלאכה שלנו
- בית מלאכה משלו עם 20 מכונאים
- רישום ובדיקות
- הובלה עולמית עד הדלת
- איכות ושירות גבוהים
- אפשרויות טרייד אין
- לקוחות מדרגים אותנו ב-8.9

סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה

אם אתה מחפש חדש יפה Jaguar XK120, תוכל להיעזר באחד ממומחי המכוניות הקלאסיות שלנו. ERclassics מתמחה ברכישה ומכירה של מכוניות קלאסיות מאז 2008 ויכולה לקרוא לעצמה בצדק סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה.