29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

אוסטין היילי 3000 MK III

ה-Austin Healey 300 MK III הושק באוקטובר 1963, ויוצר עד סוף 1967.

מסווג כ-BJ8, הדגם החדש הזה היה החזק והיוקרתי ביותר בסדרת Big Healey. לרכב היה מנוע של 150 כ"ס. בנוסף, לרכב היה לוח מחוונים מפורניר אגוז וחלונות נפתחים. גם מנוע ה-150 כ"ס השתפר. זה קיבל גל זיזים ושסתומים חדשים, קרבורטורים כפולים SU 2 אינץ' HD8 ​​ועיצוב חדש של מערכת הפליטה. מעתה הפכו גם בלמים בסיוע סרוו לסטנדרט. יוצרו רק גרסאות 2+2 מושבים של MK III. האפשרויות הנוספות של הדגם היו כמעט זהות לאלו של ה-MK III

במאי 1964 שוחררה גרסת השלב השני של אוסטין היילי מארק III, עם שלדת סרן אחורי שונה. במרץ 1965 קיבלה המכונית גם מחוונים נפרדים. בסך הכל נוצרו 17,712 עותקים של גרסה זו.

קנה אוסטין הילי 3000 MK III קלאסיקה ב-E&R Classics

מציאת אוסטין הילי שמתאים לך היא בראש סדר העדיפויות. החיפוש אחר רכב החלומות שלך מתחיל לעתים קרובות באינטרנט. ERClassics עשתה כל שביכולתה כדי לתת לך מושג על המכוניות, כך שכל מכונית באתר שלנו מסופקת עם דוח תמונות, תמונות 360 מעלות, סרטון ומידע רקע על המכונית. האם אתה מעדיף לראות את המכונית פיזית? לאחר מכן תוכל לבקר באולם התצוגה שלנו בוואלוויק, הולנד. בדוק באתר שלנו לשעות הפתיחה.

קנה אוסטין היילי קלאסי 3000 MK III  

מכוניות קלאסיות מסוג Austin Healey 3000 MK III באיכות גבוהה ב-E&R Classics

כל המכוניות הקלאסיות המוצעות על ידינו, כולל אוסטין הילי 3000 MK III נבדקות מול רשימה עם 125 נקודות. הערכה זו מבוצעת על ידי אחד מהטכנאים שלנו. אספקת מכוניות קלאסיות במצב מושלם היא בעלת חשיבות רבה ל-ERClassics. המכוניות הקלאסיות המוצעות על ידינו הן אפוא באיכות גבוהה. אם תרצו מידע נוסף על תחזוקה לרכב קלאסי או אם אתם תוהים מה עושים מכונאים בסדנאות לרכב קלאסי, לחצו כאן.

החליף או מכור את המכונית הקלאסית Austin Healey 3000 MK III שלך

ב-ER Classics אתה כמובן יכול לקנות אוסטין הילי 3000 MK III , אך אנו מציעים גם את האפשרות למכור את המכונית הקלאסי הנוכחית שלך או להחליף אותו. אם תרצה מידע נוסף על מכירה או מסחר ברכב הקלאסי שלך, אנא צור קשר אחד ממומחי המכוניות הקלאסיות שלנו. אתה כמובן יכול גם לבקר באולם התצוגה שלנו כדי לדון באפשרויות.

למכור או לסחור באוסטין היילי 3000 MK III ?

תחזוקה לרכב קלאסי

כמובן שכל רכב צריך תחזוקה, ולפעמים יכול לקרות שצריך לתקן משהו. זה לא שונה עבור מכונית קלאסית. מכיוון שאתה אוהב לשמור על המכונית הקלאסית שלך במצב מעולה, מוסך טוב הוא חשוב. כל מוסך יכול לספק לך תחזוקה, אבל לפעמים אתה רק צריך קצת יותר מיוחד של התמחות, אז אתה יכול לבחור לקחת את המכונית הקלאסית שלך לסדנה לרכב קלאסי שם הם מתמקדים במותג אחד או סוג אחד של מכונית קלאסית. המכונאים עובדים לרוב עם אותן מכוניות קלאסיות ולכן התמחו בתחזוקה או בתיקונים באותם מכוניות קלאסיות ספציפיות.

ל-ER Classics יש את ה-Austin Healey 3000 MK III הקלאסי המתאים לך!

לחץ כאן למלאי שלנו

מהם היתרונות בקניית אוסטין הילי 3000 MK III קלאסית מ-ER Classics?

- מגוון גדול של קלאסיקות אוסטין הילי למכירה
- כל המכוניות הקלאסיות נבדקו ביסודיות על ידי בית המלאכה שלנו
- בית מלאכה משלו עם 20 מכונאים
- רישום ובדיקות
-הובלה כלל עולמית עד הדלת
- איכות ושירות גבוהים
- אפשרויות טרייד אין
- לקוחות מדרגים אותנו ב-8.9

סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה

אם אתם מחפשים אוסטין הילי 3000 MK III חדש ויפהפה, תוכלו להיעזר באחד ממומחי המכוניות הקלאסיות שלנו. ERclassics מתמחה ברכישה ומכירה של מכוניות קלאסיות מאז 2008 ויכולה לקרוא לעצמה בצדק סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה.