27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

אוסטין היילי 3000 ביג הילי

אוסטין-היילי 3000 ביג היילי היא מכונית ספורט בריטית שנבנתה בין השנים 1959-1967, והיא המפורסמת מבין דגמי הביג היילי. המרכב נעשה על ידי Jensen Motors וכלי הרכב הורכבו במפעל BMC Abingdon.

ה-3000 ביג היילי הייתה מכונית מצליחה שזכתה בכיתה שלה בראליות אירופיות רבות בימי הזוהר שלה ועדיין משמשת בתחרות חובבים.

ה-Austin-Heiley 3000 Big Healey הוצג בשנת 1959, והחליף את אוסטין-הילי 100-6. למרות שינוי השם, השינויים היו מינוריים יחסית ל-100 ול-100-6 המקוריים. בסיס הגלגלים והמרכב נשארו זהים והיו שני דגמים, 2+2 ודו-מושבי.

ה-Austin Healey 3000 Big Healey המקורי כולל מנוע I2912 בנפח 6 סמ"ק עם קרבוראטורים SU תאומים ובלמי דיסק קדמיים של Girling. גלגלי תיל, תיבת הילוכים אוברדרייב, שמשה קדמית למינציה, תנור חימום, עמוד הגה מתכוונן, גג קשיח ניתן להסרה וצבע דו-גווני היו כל האפשרויות הזמינות.

ה- 3000 המקורי נבנה ממארס 1959 ועד מרץ 1961 ובו ייעוד מודל BT7 Mark I ו- BN7 Mark I.

13,650 בוצעו (2,825 BN7 סימן I, ו- 10,825 BT7 סימון I).

ל-BT7 3000 עם גג קשיח ואובר-drive (נבדק על ידי מגזין The Motor ב-1960) הייתה מהירות מרבית של 115 קמ"ש ויכולה לעבור מ-0 ל-60 קמ"ש (97 קמ"ש) תוך 11.7 שניות. למכונית הייתה צריכת דלק של 21.6 מיילים לליטר (13.1 ליטר/100 ק"מ, 18.0 קמ"ג בארה"ב).

ה-3000 Mark II (1961) הגיע עם שלושה קרבוראטורים SU HS4 וגל זיזים משופר, המכונה BT7 Mark II ו-BN7 Mark II. אולם עם כניסתו של ה-BJ7 (2+2 מושבים) בינואר 1962, צומצם מספר הקרבורטורים לשניים, (SU-סוג HS6) עקב בעיות איזון של שלושה קרבורטורים. עקב הצגת ה-BJ7, הפיתוח של ה-BN7 Mark II הופסק במרץ 1962, ואחריו ה-BT7 Mark II ביוני 1962. השינויים העיקריים עם ה-BJ7 היו סורג סורגים אנכיים, חלונות מתפתלים במקום וילונות צדדיים. , מכסה מנוע משופר, ושמשה עוטפת. תוספות אופציונליות היו דומות ל-Mark I, אם כי האפשרות של משטח קשיח מהמפעל לא הייתה זמינה עם הצגת ה-BJ7. מאוגוסט 1961, סרוו בלמים עם ביצועי בלימה משופרים מאוד היה זמין גם כתוספת אופציונלית. ה-BJ7 הופסק באוקטובר 1963 עם הצגת ה-3000 Mark III.

ה-3000 Mark II BT7 עם גג קשיח ואובר-drive נבדק על ידי המגזין הבריטי The Motor בשנת 1961 והייתה לו מהירות מרבית של 112.9 קמ"ש (181.7 קמ"ש) ויכולה לעבור מ-0 ל-60 קמ"ש (97 קמ"ש) תוך 10.9 שניות. למכונית זו הייתה צריכת דלק של 23.5 מיילים לליטר. רכב המבחן עולה 1362 פאונד כולל מיסים.

נוצרו 11,564 (355 BN7 Mark II, 5096 BT7 Mark II ו- 6,113 BJ7).

ה-3000 Mark III הושק באוקטובר 1963, ונשאר בייצור עד סוף 1967, כאשר אוסטין-היליס הפסיקה את הייצור. ה-BJ8, הדגם החדש, הוא החזק והיוקרתי מבין ההילי הגדולים, עם לוח מחוונים מפורניר אגוז, חלונות נפתחים ומנוע 150 כ"ס (112 קילוואט). כמה שיפורים למנוע; גל זיזים וקפיצי שסתומים חדשים, קרבורטורים תאומים SU 2 אינץ' HD8 ​​יחד עם עיצוב מערכת פליטה חדשה. מעתה הותקנו בלמים בעזרת סרוו כסטנדרט. נוצרו רק גרסאות 2+2 מושבים. אפשרויות נוספות היו דומות לאלו שהוצעו עבור ה-Mark II השינוי העיקרי היה פנים ויניל אמבלה הסטנדרטי, עם מושבי עור כאופציה נוספת.

במאי 1964 שוחררה גרסת השלב השני של ה-Mark III.

17,712 בוצעו.

קנה קלאסיקה של Austin Healey 3000 Big Healey ב-E&R Classics

מציאת אוסטין הילי שמתאים לך היא בראש סדר העדיפויות. החיפוש אחר רכב החלומות שלך מתחיל לעתים קרובות באינטרנט. ERClassics עשתה כל שביכולתה כדי לתת לך מושג על המכוניות, כך שכל מכונית באתר שלנו מסופקת עם דוח תמונות, תמונות 360 מעלות, סרטון ומידע רקע על המכונית. האם אתה מעדיף לראות את המכונית פיזית? לאחר מכן תוכל לבקר באולם התצוגה שלנו בוואלוויק, הולנד. בדוק באתר שלנו לשעות הפתיחה.

קנה אוסטין הילי קלאסי 3000 ביג הילי

מכוניות קלאסיות מסוג Austin Healey 3000 Big Healey באיכות גבוהה ב-E&R Classics

כל המכוניות הקלאסיות המוצעות על ידינו, כולל ה-Austin Healey 3000 Big Healey נבדקות מול רשימה עם 125 נקודות. הערכה זו מבוצעת על ידי אחד מהטכנאים שלנו. אספקת מכוניות קלאסיות במצב מושלם היא בעלת חשיבות רבה ל-ERClassics. המכוניות הקלאסיות המוצעות על ידינו הן אפוא באיכות גבוהה. אם תרצו מידע נוסף על תחזוקה לרכב קלאסי או אם אתם תוהים מה עושים מכונאים בסדנאות לרכב קלאסי, לחצו כאן.

החליף או מכור את המכונית הקלאסית אוסטין הילי 3000 ביג הילי שלך

ב-ER Classics אתה כמובן יכול לקנות אוסטין הילי 3000 ביג הילי, אך אנו מציעים גם את האפשרות למכור את המכונית הקלאסית הנוכחית שלך או להחליף אותו. אם תרצה מידע נוסף על מכירה או מסחר ברכב הקלאסי שלך, אנא צור קשר אחד ממומחי המכוניות הקלאסיות שלנו. אתה כמובן יכול גם לבקר באולם התצוגה שלנו כדי לדון באפשרויות.

למכור או לסחור באוסטין הילי 3000 ביג הילי?

תחזוקה לרכב קלאסי

כמובן שכל רכב צריך תחזוקה, ולפעמים יכול לקרות שצריך לתקן משהו. זה לא שונה עבור מכונית קלאסית. מכיוון שאתה אוהב לשמור על המכונית הקלאסית שלך במצב מעולה, מוסך טוב הוא חשוב. כל מוסך יכול לספק לך תחזוקה, אבל לפעמים אתה רק צריך קצת יותר מיוחד של התמחות, אז אתה יכול לבחור לקחת את המכונית הקלאסית שלך לסדנה לרכב קלאסי שם הם מתמקדים במותג אחד או סוג אחד של מכונית קלאסית. המכונאים עובדים לרוב עם אותן מכוניות קלאסיות ולכן התמחו בתחזוקה או בתיקונים באותם מכוניות קלאסיות ספציפיות.

ל-ER Classics יש את ה-Austin Healey 3000 Big Healey הקלאסי המתאים עבורכם!

לחץ כאן למלאי שלנו

מהם היתרונות של קניית אוסטין הילי 3000 ביג הילי קלאסי מ-ER Classics?

- מגוון גדול של קלאסיקות אוסטין הילי למכירה
- כל המכוניות הקלאסיות נבדקו ביסודיות על ידי בית המלאכה שלנו
- בית מלאכה משלו עם 20 מכונאים
- רישום ובדיקות
-הובלה כלל עולמית עד הדלת
- איכות ושירות גבוהים
- אפשרויות טרייד אין
- לקוחות מדרגים אותנו ב-8.9 

סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה

אם אתם מחפשים אוסטין הילי 3000 ביג היילי חדש ויפהפה, תוכלו להיעזר באחד ממומחי המכוניות הקלאסיות שלנו. ERclassics מתמחה ברכישה ומכירה של מכוניות קלאסיות מאז 2008 ויכולה לקרוא לעצמה בצדק סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה.