27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור

הונגארור קלאסי 2026

מכוניות קלאסיות למכירה>

הונגארור קלאסי 2026

הונגארורינג קלאסיק הוא מירוץ מכוניות הנערך מדי שנה בבודפשט. האירוע מושך אליו כ-50,000 מבקרים מדי שנה. יותר מ-200 מכוניות מירוץ נוכחות באירוע המפורסם הזה. ישנם גם 7 מירוצים עם מכוניות עתיקות בקטגוריות שונות.

בנוסף למירוצים מוצגות גם מכוניות. אלו יותר מ-1000, בין היתר, המותגים האירופיים: פורד, Jaguar, Alpine, סיטרואן, TVR, Triumph, פיג'ו, פולקסווגן, MG, דאטסון, אסטון מרטין, ב.מ.וו, לוטוס, פרארי ומורגן. בנוסף, תוכלו ליהנות גם מנגני רחוב המופיעים באחת מהבמות השונות.

מכוניות קלאסיות באירופה >

הקלאסיקה של Hungaroring מציעה גם תענוגות קולינריים. ניתן למצוא את אלה ב-6 מקומות, עם מגוון טעמים מתוקים ומלוחים בכל מקום. זה נע בין המבורגרים לאוכל מקסיקני. מספרות מוכשרות זמינות גם למי שרוצה תספורת חדשה.

שעות פתיחה Hungaroring classic 2026

האירוע מתקיים במהלך סוף שבוע בחודש יולי. האירוע הוא אז משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה המאוחרות. המרוצים הראשונים מתחילים בסביבות 7.30 בבוקר והמרוץ האחרון מסתיים בסביבות 7.30 בערב. בגלל שעות הפתיחה המורחבות האלה יש לך מספיק זמן ליהנות מכל הדברים היפים שיש לקלאסיקה של Hungaroring להציע.

דמי כניסה Hungaroring classic 2026

דמי הכניסה לאדם הם בין 8500 HUF ל-9000 HUF, המומרים בין 20 ל-25 יורו. זהו עלות הכניסה ליום. כל מה שיש לקלאסיקה של Hungaroring להציע, מלבד המרוצים והתערוכה, אינם כלולים בדמי הכניסה.

הפוך את זה לסוף שבוע לקלאסיקה של Hungaroring 2026

מכיוון שהקלאסיקה של Hungaroring נמשכת סוף שבוע, ואתה לא רוצה לפספס אף רגע ממנה, זה אידיאלי שיהיה מקום לינה בקרבת מקום. זה מאפשר לך להגיע לכל מירוץ ותערוכה, בנוסף אינך צריך לדאוג לחזור הביתה. כדי למצוא את הלינה המושלמת עבורכם באזור הסמוך, תוכלו להיעזר באתרי אינטרנט שונים, כמו Booking.com Trivago.com ו- Tripadvisor.com.