27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)

גרנד פרי היסטורי זנדבוורט 2025

מכוניות קלאסיות למכירה>

גרנד פרי היסטורי זנדבוורט 2025

הגרנד פרי ההיסטורי של זנדוורט. פסטיבל היסטורי בן שלושה ימים עם אימונים ומירוצים משנים עשר כיתות שונות. ממכוניות פורמולה 1 היסטוריות ועד מכוניות וינטג', בגרנד פרי ההיסטורי זנדוורט יש הכל. בנוסף למרוצים מתקיימות גם הדגמות שונות שנותנות גיוון ל-3 הימים.
במהלך האירוע תוכלו ליהנות מכל מה שחולף על פניכם במסלול של 4.3 קילומטרים בדיונות. כל היופי של ההיסטוריה העשירה של הספורט המוטורי יעבור. מותגי רכב כמו טלבוט, אסטון מרטין, בוגאטי, בנטלי ופרייזר נאש מציגים כאן את ההיסטוריה העשירה שלהם. האם אתה אוהב את הרכבים והיית רוצה אחד בעצמך? שיכול. ישנה גם אפשרות לקנות ותיקים בגרנד פרי ההיסטורי של זנדוורט.

שעות פתיחה היסטורי גרנד פרי Zandvoort 2025

האירוע בן שלושה ימים מתקיים בספטמבר מדי שנה. המרוצים הראשונים מתחילים כל יום בין השעות 08:00-09:00 בבוקר והמרוץ האחרון מסתיים בסביבות השעה 18:00 ובשבת בסביבות השעה 9:30 בערב. בשל שעות הפתיחה המורחבות הללו, יש מספיק זמן ליהנות מכל המכוניות ההיסטוריות היפות. האם תרצה מידע נוסף על הזמנים המדויקים של המרוצים? לאחר מכן תוכל לצפות בתוכנית המלאה באתר ההיסטורי גרנד פרי זנדוורט.

דמי כניסה היסטורי גרנד פרי זנדוורט 2025

מחיר הכניסה לכרטיס יומי עולה בין 30 ל-40 אירו. אתה הולך לסוף שבוע? אז אתה יכול לקנות כרטיס סוף שבוע. זה עולה בערך 60 אירו. כשאתם קונים כרטיס יש לכם גישה למכלאה, לדוכן הראשי ולדיונות.

המסלול לגראנד פרי ההיסטורי זנדוורט 2025

ניתן להגיע לאירוע בכמה דרכים. אתה יכול להגיע עם אוטובוס הסעות. אז אתה צריך לחנות ב-P de Zuid בזנדוורט. אוטובוס הסעות זה פועל בין השעות 08:30 ל-18:30.
אתה יכול גם ללכת באוטובוס או ברכבת. הרכבת תוריד אותך ברחוב Van Spijkstraat. מכאן זה 10 דקות הליכה. האוטובוס יוריד אותך מול הדלת.
אתה יכול גם לבחור להגיע עם רכב משלך. לאחר מכן תוכלו לחנות באחת ממקומות החניה של האתר. לשם כך יש לרכוש תו חניה.