29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

גרנד פרי היסטורי זנדבוורט 2023

ספטמבר 2023

מכוניות קלאסיות למכירה>

זנדווורט מתעורר לחיים במהלך הפסטיבל ההיסטורי בן שלושה הימים בזכות מירוצים במשך שתים עשרה שיעורים שונים והדרכות. הודות לתערובת נהדרת של סדרות מירוצים מהפורמולה ההיסטורית למכוניות קלאסיות, Grand Prix Zandvoort ההיסטורי הפך לאירוע מירוצים גדול. כדי להבטיח 1 ימי גיוון, יש ארבע הדגמות שונות. אירוע מרהיב זה מתקיים בספטמבר 3.

 

הודות למעגל הקוטר של 4.3 ק"מ בדיונות, נכנסים לפעולה GTs, מכוניות תיור, מכוניות ספורט ומכוניות נוסחה. תוכלו להעריץ את ההיסטוריה העשירה של מוטורפורט בכל היבטיו, גם על המסלול וגם ברובע הרוכבים. ב Grand Prix Zandvoort ההיסטורי, מותגי מכוניות כמו בוגאטי, בנטלי, אסטון מרטין, פרייזר נאש וטלבוט יציגו את מכוניותיהם הקלאסיות והיפות. ישנם משתתפים רבים מבית ומחוץ המתלהבים מהאירוע מדי שנה. בנוסף, תוכלו לקנות כאן גם מכוניות קלאסיות.

 

מחיר הכניסה לכרטיס יום המקנה לכם גישה למכלאה, לדוכן הראשי ולדיונות הוא כ- € 35. מחיר זה חל ביום שישי, שבת וראשון. אם תרצה לצאת לסוף שבוע, אתה משלם כ- € 60 עבור כרטיס סוף שבוע. בזכות שעות הפתיחה הרחבות במהלך האירוע בן 3 הימים, תוכלו להסתכל סביב וליהנות מכל המרוצים והמכוניות המרשימות. הכתובת היא Circuit Park Zandvoort ב Burgemeester van Alphenstraat 108.