29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

Zoute Grand Prix 2026

מכוניות קלאסיות למכירה>

Zoute Grand Prix 2026

הגרנד פרי של זוטה בקנוקה-הייסט. זהו אירוע המזוהה לעיתים קרובות עם אורח חיים מתוחכם או יוקרתי שבו הרפיה, קלאסה וספורטיביות הם מעל הכל. המכוניות הקלאסיות והמכוניות המודרניות היפות ביותר עוברות באירוע זה. הגרנד פרי של Zoute ידוע לכן גם כאירוע הבינלאומי של מותגי הרכב היפים ביותר.

במהלך הגרנד פרי של Zoute, מאורגנות פעילויות רבות ושונות כמו עצרת סדירות, מכירה פומבית, ה'בלדה', סיור פורד GT, דה דורבוי ותחרויות ועצרות. כל האירועים הללו מאורגנים לכ-250,000 מבקרים שמקבל הגרנד פרי של זוטה מדי שנה. ראלי Knokke הוא אחד מרגעי השיא עבור חובבי מכוניות קלאסיות אמיתיות. עצרת זו מורכבת מ-200 צוותים עם כל כלי הרכב שנבנו בין 1920 ל-1965.

שעות פתיחה Zoute Grand Prix 2026

הגראנד פרי של Zoute מתקיים מדי שנה ויש בו אירועים שונים הנפרשים על פני שבוע. ראלי Zoute by Stow ב- Knokke-Heist מומלץ מאוד לחובבי מכוניות קלאסיות. הראלי הזה למכוניות קלאסיות נמשך 3 ימים, שבו אתה נוסע במסלול פנטסטי מהבוקר עד הערב. למידע נוסף על האירועים השונים ושם לוחות הזמנים ניתן לבקר באתר Zoute Grand Prix.

דמי כניסה Zoute Grand Prix 2026

מחירי הכניסה משתנים לפי אירוע, אך תוציאו בין 30 ל-80 יורו עבור כניסה. עם זאת, מחירים אלו משתנים מדי יום, וכך גם לגבי כרטיסי החניה. עבור תו חניה תפסידו בין 25 ל-50 יורו ליום.
אם ברשותכם רכב חדיש או רכב קלאסי העומד בדרישות הראלי, ישנה גם אפשרות להשתתף בעצרות. לשם כך יש להירשם אונליין באתר הגרנד פרי זוטה לאירוע הרלוונטי.

צאו לחופשה לגראנד פרי של Zoute 2026

הגראנד פרי של Zoute 2026 נמשך שבוע אחד. מכיוון שאתם לא רוצים לפספס אף אחד מהמירוצים, העצרות והאירועים, חופשה ראויה היא בחירה טובה. זה מאפשר לך לצפות בכל אחד מהאירועים המאורגנים ולהירגע בסוף היום, על ידי אכילה בחוץ או מנוחה במקום האירוח שלך.